• м.Київ, вул.Нижній Вал 41
Послуги сервісного центру

Послуги сервісного центру

Сервісний центр компанії “Мегапринт” здійснює сервісну підтримку широкого спектру обладнання: від персональних принтерів до обладнання для професійного друку та оперативної поліграфії вже понад 12 років.

Чим відрізняються діагностика, профілактика та ремонт?

  • Діагностика – комплекс робіт, що проводяться для встановлення загальної оцінки працездатності Вашої офісної техніки та її складових, а також з’ясування причин, що викликали непрацездатність.
  • Профілактика – комплекс робіт, які проводяться з метою підтримки максимально високих експлуатаційних якостей Вашої офісної техніки.
  • Ремонт – комплекс робіт, які проводяться для відновлення працездатності Вашої офісної техніки та її експлуатаційних якостей.

Регулярне профілактичне обслуговування техніки є запорукою збереження її експлуатаційних якостей протягом усього циклу життя.

Наші сервісні інженери мають всі необхідні сертифікати від світових лідерів у сфері виробництва техніки та програмного забезпечення для документообігу, серед яких: Xerox, Epson, HP, Brother, YSoft, OptimiDoc та інші. Вони постійно підвищують свій рівень кваліфікації та на регулярній основі проходять навчання з метою освоєння нових лінійок техніки та програмних продуктів. Кожен сервісний інженер має в своєму розпорядженні сучасне обладнання, необхідну сервісну документацію та програмне забезпечення і здатний виконати роботи будь-якої складності. А наявність у сервісного центру власного складу витратних матеріалів та запчастин дозволяє виконувати роботи у максимально стислий термін.

Пропонуємо варіанти взаємодії, які зручні саме для Вас:

  • Самостійна доставка вашої техніки до нашого Центру. За потреби ми проводимо діагностику техніки у вашій присутності. Надаємо інформацію про причини виникнення несправності, методи, вартість та строки її усунення.
  • Виклик нашого інженера до Вашого офісу. Він виконує всі необхідні роботи (діагностику, ремонт, сервісне обслуговування, заправку) на місці. У разі, якщо роботи неможливо виконати на місці, буде надано рекомендацію щодо переміщення техніки до нашого Центру.

У разі виникнення питань сервісної підтримки ви можете зв’язатися з нами за контактними даними, зазначеними в розділі Контакти.

Ми дбаємо про свій статус та гарантуємо якість роботи, яку ми виконуємо.